2012. február 11., szombat

11.fejezet

Január 31.
A One Direction tagjai megerősítették, hogy már egy hete Svédországban vannak. Visszatérésüknek időpontja Londonba még kérdéses, és az is, hogy miért vannak kint.

Talán felbomlanak? És mi hír van Liam Payneről, akiről már egy jó ideje nem kaptunk életjelet. Mi folyik az ifjú tehetségek között?! ... -Televízió kikapcsolás-

Liam:
A reggeli tévénézésemet ez a riport zavarta meg. "Liam Paynetől életjelet nem kaptunk". Pff, hogy oda ne rohanjak. Illetve nem is tudok ezekbe a gipszekbe. Ó, mikor lesz már ennek vége?! Már mennék haza...
Miközben a törött lábaimat szuggerálom, hogy egy csoda folytán meggyógyulnak 2mp alatt, addig Niall zabálására lettem figyelmes az apartmanunk konyhájából.
-Nekem is hozol?-ordítom kifelé a kanapéról ülve kérésemet. Egy jó dolog van ebbe a lesérülés témában, hogy mindent megcsinálnak amit akarok, szó nélkül. Még Zayn is!
-Nesze.-lökött elém egy rongyos szendvicset, kivételesen nem túl kedvesen, pedig Niall ha eszik akkor boldog. Értetlenkedve néztem rá. Felsóhajtott és visszakapcsolta a televíziót.
-Holnap lesz Harry szülinapja.-csámcsogta el baját, miközben a saját szendvicsét rágcsálta.
-Teljesen elfelejtettem! Mit fogunk neki csinálni?
-Jó kérdés... Svédországban megünnepelni valakinek a 18. szülinapját elég nehézkes, főleg a nyelvkülönbségek és az idegen környezet miatt.-magyarázott tovább Niall, majd kapcsolgatni kezdte a tévéadókat. Elszomorodva nézegettem a tv-t, miközben azon merengtem, hogy ez az én hibám. Miattam vagyunk Svédországban Harry szülinapja előtti nap, és miattam nem tudunk egy fergeteges partit rendezni neki.
-VASHAPPNIN-tört be szokásává vált mozdulattal az ajtót Zoéval és Louissal.
-Mi ez a rossz kedv.-huppant le mellém vidáman Zoé és felborzolta a hajamat.
-Holnap van Harry szülinapja.-igazítottam vissza a frizurámat, amit Zoé szeretettel szétbarmolt.
-A mi kis Harrynk felnő.-szipogott Louis a tv előtt állva. Niallnak tetszett a meghatott színjáték, és ezt jelezte egy egy röhögőgörccsel, amin felbuzdulva Lou, tovább siránkozott és anekdotákat kezdett el mesélni, mintha Harry egyik öreg rokona lenne.
-Na de a lényeg.-zárta le a színdarabot és a reggeli "mesélést" Zayn. -Nem kell félni, mindent kitaláltunk a holnapi nappal. -jelentette ki majd öklüket összekoccantva Zoéval mutatták Nekünk, hogy milyen királyok. Sose értettem Náluk ezt az ököl csapkodást, de néha olyan mozdulatsorral vitték végbe ezeket, hogy az már vicces volt.
-Van valami feladatunk?-jött vissza Niall még egy szendviccsel a kezében a nappaliba.
-Torta rendelés lenne csak. Remélhetőleg Hazza kedvencét, csokisat kéne beszerezni.
-Meglesz-emelte fel bal kezét intve Niall, hogy a torta az ő reszortja és ezt vállalja.
-Majd beavatunk a további részletekbe, de Harry most végzett a boltban, és már jön haza, szóval egy szót se a holnapról. -parancsolta meg a hadnagyunk Zayn, de épp időben, mert az említett személy már az bejárati ajtón jött be, két keze megpakolva szatyrokkal, amire az egyetlen szőke barátunk le is csapott.
-Mit nézünk?-ült le a kanapéra az imént érkező Hazza.
-Semmi jót.-pattant fel Zoé mosolyogva és Louist magával húzta a szobájukba, ahol még Harryvel osztoznak hálótermet, míg mi Zayn és Niall vagyunk egy másikba. Kicsi az apartman, nem lehet mit tenni, fel kellett osztani a helyet.

Másnap reggel...
Louis:
Most legszívesebben dalolásznék, ahogy az ágyamon fekszek és rádöbbenek, hogy ma van Harry barátom szülinapjaaaaaaaaa! De a tervünk az, hogy egy szót se estig Harrynek, ami elég átlátszó Tőlünk, de most így belegondolva ez ki is nézhető belőlünk mert elég szeleburdi egy társaság vagyunk. Oldalra nézek, az újonnan lett 18 éves már felnőttként alszik. Majd a másik oldalra fordulok ahol Zoét látom a telefonját babrálva. Rám mosolyog, majd  tovább pötyögi a telefonján lévő billentyűzetet és kikel az ágyból, szinte futva. Amikor intézkedni kell, akkor a tündérkénk egy szorgos tündérkévé válik, és ide-oda pattog, mindent elintézik és a kezében tartja a dolgokat. Fáradtan én is követni kezdem példáját, hogy a reggeli szenvedésemmel ne keltsem fel Hazzámat, főleg ne a szülinapján!
-Gyere! Még sok mindent kell elintéznünk-suttogta felém Zoé, miközben a magassarkújának a fűzőjét kötötte be. -Zayn és Niall most szerzik be a díszítést, mi meg tudod hova megyünk...
Mosolyogva bólintottam, majd óvatosan visszalépkedtem a szobába, hogy egy nadrágot és pulóvert kicsempészhessek Harry felkeltése nélkül. A kísérlet sikerrel járt, és már sietve mentünk az első számú helyszínre.

6 órával később...
Harry:
Nem létezik, hogy elfelejtették a szülinapomat. Nincsenek nagy igényeim, de azért mégiscsak egyszer lesz az ember 18 éves. Ó biztos csak meglepetést akarnak nekem szerezni, vagy csak húzzák az agyamat.
-Baang-csapódott le háttal a kanapéra Zoé, miközben a lábát a háttáblára rakta fel. -Segítesz nekem?
Mondtam! Jaj de tudtam, biztos most valami kifogással elcsábít valahova és ott lesz a parti. Ó nem csalódtam én bennük. De elég átlátszóak. De azért mintha semmit se sejtenék, kérdően nézek rá:
-Miben kéne a segítségem tündérke?-mosolyogtam szinte a fülemig.
-Gyere el velem bevásárolni, mert Niall mindent felfalt és nincs semmi a hűtőbe.
-Szívesen.-válaszoltam egyhangúan és mosolyogva, pedig jól tudtam, hogy most elvisz engem a Szülinapi bulimra. Megragadta a kezemet és már vonszolt is kifelé az ajtón.
-Várj, előbb átöltözök.-torpantam meg, visszarántva a kezét, mire Ő hozzám csapódott. Mellkasunk összeért, kezét még mindig fogtam, Ő pedig csak nézett rám és úgy álltunk az ajtó előtt tudja a baj, hogy mennyi ideig, majd elröhögte magát és értetlenkedni kezdett, befejezve ezt a filmbe illő jelenetet:
-Minek akarsz te átöltözni?
-Én őő csak -vakartam meg a hajamat zavartan miközben valami füllentést próbáltam kitalálni, hogy ne bukjak le azzal, hogy én tudom a "tervüket".
-Gyere már-rángatott megint és kiviharoztunk az apartmanból, ki az utcára és a kocsijába ültünk. Tíz perces utazás után egy szupermarket előtt állt meg. Azt ne mondja, hogy itt van a buli, mert akkor megemelem a kalapomat, hogy ezt eltudták intézni. De nem... beléptünk az ajtón és egy megszokott bolt volt, tele vásárolókkal és élelmiszerrel. Most összezavarodtam, ám feleszméltem miután Zoé hozzám dobott egy kék műanyag kosarat, és tolni kezdett engem a sorok között. A bevásárlást elintéztük pár perc alatt és újra kocsiba szálltunk, hogy visszamenjünk szállásunkra, és elkönyvelhessem magamnak ezt a 'nagyszerű' szülinapi programot. Ekkor a kocsi megállt, Zoé kivette a kulcsát és kiinvitált a járműből. Felnevettem a látvány miatt. Egy hatalmas Vidámpark előtt voltunk. Teljesen ledöbbentem.
-Na mi van Göndörfejű? Azt hitted, hogy elfelejtjük Harold Edward Styles tizennyolcadik ismétlem tizennyolcadik szülinapját?! -nevette el magát mellém állva Zoé, majd belém karolt és bevezetett a Parkba.
-Boldog Szülinapot!-üvöltötték az elém ugrálva Zayn, Louis és Niall. Lou még egy "szülinapi puszit" is adott az arcomra amit máskor egy jól hasba ütéssel válaszolnék, de mégiscsak a szülinapomról van szó, így megkíméltem Tőle ezt a reakciómat. Ezek után a fiúk jól hátba veregettek "mint férfi a férfit" címmel, de aztán Ők is egy-egy puszival illettek meg, ami elég fura volt, de aztán Zoétól is kaptam egyet és így már kevésbé volt 'meleg helyzet'.
-Itt fogunk állni, vagy végre felülünk valahova?-ugrált nagyokat Louis.
-Mééég széép-nevettem fel és belevetettük magunkat a fény rengetegébe, ahol a játékok zenéi és a szórakozó emberek nevetése fogadott minket. Mindenhol vidám ember, mindenhol vattacukor és popcorn illata lengi körbe a népet és mindenki kipróbálja ezeket a hangulatnövelő szerkezeteket, melyek előtt a sor áll, és melyek előtt a bódék sorakoznak, hogy elnyerhessünk egy-egy szeretetre való mackót.
Tumblr_lz0cz5cxn51rp5f2go1_500_large  Tumblr_lz6q4oqrni1r4byhao1_500_large @So Cute.
405506_330251157006853_213757211989582_1071689_386480642_n_large  Tumblr_lw5ofccrwx1r76s5to1_500_large
 Zoé_Thomson: Boldog szülinapot @Harry_StylesNagyon szeretünk téged, és reméljük tetszik Neked a meglepetésünk. Puszi Zoé, Louis, Zayn, Niall és Liam.

-Ez jó volt, nagyon szépen köszönöm srácok. Tényleg, nagyon élveztem-nevettem fel miközben kifelé vettük az irányt a szülinapom megünnepelésének helyszínéről.
-Azért reméljük nem fáradtál el.-tette vállamra kezét Zayn, miközben sunyin mosolygott.
-Nem, miért?
-Mert irány a 18. szülinapi bulid!-ugrott fel Niall, majd Ő is a vállamra helyezte alkarját.
-Ó igeeen! -kurjantott egyet Louis és betuszkolt mindannyiunkat az újonnan érkezett fekete limuzinban.
-Ezt mind miattam?-kérdeztem, de a mosolygást nem lehetett levakarni rólam.
-Még szép, hiszen csak egyszer leszel 18 éves-válaszolt Niall és indította a sofőrt. Egy újabb 10 perces utazás után egy jó kinézetű club előtt parkolt le a hatalmas jármű. Fotósok sehol sem voltak, nem tudom, hogy hogy tudták ezt elintézni, de azt tudom, hogy szép munka.
Rögtön ahogy belépek barátaimmal a clubba, még több barát fogad engem, és kíván boldog születésnapot.
Őrületes egy éjszakának látunk elébe, ma este mindent lehet hiszen már én se vagyok kiskorú...  ;]

7 megjegyzés:

  1. én szretnék még ma új részt. mert áháháháá mert szeretnék. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ezt már nem igen tudom teljesíteni, de holnap lesz, ígérem :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  2. én is szeretnék még ma új részt. és ez is nagyon jó volt. *.*

    VálaszTörlés
  3. Huhúúúúú!:DDDD Remélem részletezed azt a fergeteges éjszakát;)! Valami csajt is belecsempészhetnél!;DDD Ó, édes Harrym..:D
    Várom a folytatást!;) xoxo

    VálaszTörlés
  4. szia.nagyoon jóó irsz.:DDD iygtovább.de van egy kis gond rá kattintok a 10dik részre de folyton a 9est nyitja meg..o.o segiitenél valahogy??://:**

    VálaszTörlés