2012. június 18., hétfő

ll. 8. fejezet(38.)

 Hali! :]
Előre mondom, hogy rövid lesz a rész és nem hiszem, hogy erre számítottatok... :D
Azért írok, mert most az egyszer kérnék egy kis szívességet, amit persze nem muszáj megtenni. :]
Ha valaki megjegyzést hagy, akkor ha nem nagy gond kérlek Titeket írjátok nekem könyv címeket és annak íróit, mert immár három napja van szünet és ezalatt két Ken Folett könyvet (Katedrális, Kaland Afganisztánban) és két kötelezőt már elpusztítottam, s nem tudom mihez kezdjek majd ezután, így ezen a héten megrohamozom a könyvtárat és kíváncsi vagyok, hogy Ti miket ajánlotok nekem. Félreértés ne essen, nem a kommentek növelését akarok ezzel elérni, tudjátok jól, hogy eddig sose kértem vagy szabtam meg, hogy hány komment után jön a fejezet és most sem ezért kérem Tőletek ezt. Nem szeretek az emberekre ráerőltetni semmit se, így a megjegyzések hagyását se. Ráadásul sokkal jobb érzés úgy olvasni a hozzászólásotokat, amiket magatoktól írtátok, önként szántátok rá az időtöket, hogy véleményt adjatok a történetemre. Legalábbis szerintem. S én ezért én elmondhatatlanul hálás vagyok. :]
Lényeg a lényeg: akik általában is szoktak írni nekem, azoktól kérném ha nem nagy teher, hogy osszátok meg kedvenc könyveitek címét, s ha belefér egy kis körülírást is. :]
Krimik előnyben... ;] a 18 éven aluliak pedig kevésbé, hisz könyvtárba nem adnak még ilyet ki nekem. (Igen tudom, hogy a Kaland Afganisztánban nem épp gyerekkönyv, de azt vettem így azt szabadon olvashattam.)

 Előre is köszönöm, aki megteszi ezt a szívességet és mint már mondtam: nem muszáj. :]
Ui.: Lehet valakik észre fogják venni az összefüggéseket a fejezetben... ;]
Puszi, Tyra


 -Sziasztok Srácok...
Zayn:
-Helló...-köszönünk egyszerre hangsúlytalanul, és semmit nem értő arcot vágva.
-Nos...-kezd bele, de a végét a levegőbe hagyja, lábfején előre-hátra hintázik és félmosolya miatt felfelé görbül a szája.
-Nos?-tudakoljuk siettetőül egy emberként, mire válaszul csak oldalra sandítva megvonja a vállát. Kérdő tekintettel nézünk hol rá, hol a másikra, és próbáljuk kideríteni a másik tekintetéből, hogy egyáltalán valaki érti-e a helyzetet.
-Zoé, miért mentél a kórházba?-kéri számon atyai hangján Liam, s Zoé visszafordítva felénk a figyelmét, pislogás nélkül néz szemeinkbe felváltva, de arcáról vagy kék íriszeiből lehetetlenség bármit is kiolvasni.
-Csak úgy.-rántja meg vállát szórakozottan és levakarhatatlan vigyorral az arcán hagyja abba a talpain végzett mozgását.
-Zoé ne szórakozz!-pirít rá már kevesebb türelemmel Liam és előrelép egyet. A felállás teljesen olyan, mintha Liam szigorú apa, és Zoé pedig a szófogadatlan tinilány lenne és ez más esetben humorosnak találnám, de valahogy most nem tudok ezen mulatni, mivel legszívesebben én is Liam mellé beállnék a sorba és azonnal magyarázatot várnék eltűnésére, amit szó nélkül tett meg.
-Nem szórakozok.-rázza meg finoman a fejét Zoé,-És akkor sem szórakoztam, amikor megígértem neked, hogy ha kiakarok szállni valamiért ebből a médiavilágból, akkor előbb neked szólok.
Zoé jelentőségteljes pillantását Liam-nek intézve várakozik valamire, míg Liam elgondolkozva bólogat egyfolytában, majd összeráncolt szemöldökei kisimulnak és döbbent arckifejezés váltja át azt.
-Tes...Tessék?-dadogja értetlenkedve Liam, mi pedig mögötte próbáljuk a másikkal telepatikus úton végbe vinni a sok kérdésünket.
-Mondjuk azt elfelejtettétek, hogy utáljátok, amikor kiparodizálom az idegesítő gyerekeket a filmekben. Vagy azzal is lenne egy kis kivetni valóm, hogy elmondásotok szerint a bátyáim ikrek. Nem tudom, hogy azt hogy csinálják, ha az idősebbik, Ő valójában nem 2 perccel, hanem 2 évvel több mint a középső bátyám Martin, aki szintén 2 évvel idősebb mint én.-mondja gúnyos éllel a hangjába Zoé, de mi továbbra is kérdő tekintettel nézünk rá.
-Ennyire nem esik le a tantusz?-nevet fel hitetlenkedve Zoé, és szemét megdörzsölve, mellettünk könnyedén átszambázva ledobja magát a kanapéra. Fejünket felé fordítva várjuk, hogy mi fog ebből kisülni, de Zoé válasz helyett csak biccent a dohányzóasztalon heverő telefonomra, így felvéve a kezembe azt, érdeklődve nézek rá a további lépések miatt.
-Hívd fel Dr.Lessenberry-t.-dobja hátra magát a kanapén és tekintetét a plafonra szegezi, míg mi kitartóan ugyanúgy vagyunk az eddigi állásunkban. Ujjaim gyors mozdulatokkal keresi, majd tárcsázza fel az előbb említett orvost és nem figyelve a fiúk kíváncsi tekintetével, fülemhez emelem a kicsöngő telefont.
-Haló? Itt Dr. Lessenberry.-szólal bele pár másodperc után Zoé kezelőorvosa, s egy tompa ajtózáródás hallatán arra következtetek, hogy épp az irodájába foglal helyet.
-Jó napot. Zayn Malik vagyok, Zoé Thomson barátja.-tudatom vele kilétemet, mire a túloldalt lévő férfi hangja boldogabbá válik és gyors beszédbe kezd:
-Igen-igen tudom. Nagyszerű hír, nem igaz? Jövőhéten azért jöjjenek vissza még egy kivizsgálásra.
-Miért?-ráncolom össze a szemöldökeimet, majd ezzel egy időben Zoéból türelmetlen sóhaj tör ki belőle.
-Nem mondta a kisasszony?-kérdez vissza meglepetten én pedig fejrázásba kezdek, ám miután rájövök, hogy ezt nem láthatja, így gyorsan szóba is válaszolok neki:
-Nem. Mégis mit?
-Akkor nem értem. Miért hívott, ha nem tudja?-válik hirtelenjében komorrá hangja és semmit nem értésemet próbálom leplezni és inkább Zoé tekintetét keresve akarok választ találni a doktor kérdésére.
-Van valami baj Zoéval?-bököm ki végső ötletként, mire Zoé felhorkant és leveszi figyelmét a plafonról. A doktor ismét beleszól a készülékbe, hosszas ecsetelés végeztével pedig tudatomig igyekszem eljuttatni az imént mondottakat, majd egy gyors "Köszönöm, Viszlát" elmorgása után kinyomom a telefonomat és azt ledobom a dohányzóasztalra. Döbbenetemet fűszerezi az örömöm, -ez valószínűleg ki is ülhetett az arcomra, mert Zoé felröhög,- én pedig nem törődve a folyamatosan kérdezősködő barátaimmal: szinte Zoéra ráugorva kezdem el ölelgetni, ki kivételesen hagyja a már-már fojtogató mozdulataimat, és hangos nevetéssel jutalmazza letámadásomat.
-Mi van már?-lépnek közelebb türelmetlenül a srácok, így kénytelen vagyok lefordulni Zoéról, és miután normális helyzetbe vergődtem magam a kanapén, válaszolok:
-Zoé terhes!
-Hogy mi?-kérdezik vissza egyszerre, és szemük kidülledése miatt alig tudom visszatartani a kitörni készülő röhögésemet.
-Ki...Kitől?-dadogja falfehér arccal Harry, akinél szinte már félő, hogy mindjárt helyben esik össze.
-Kitől, kitől?-kapálózok a levegőbe felháborodottan a kezeimmel, -Hát tőlem!-válaszolok nemes egyszerűséggel, és átdobom karomat Zoé vállán...

42 megjegyzés:

  1. Mondom mi van? :O Zoé terhes? Ráadásul Zayntől? Ugye ez csak egy vicc? Te jó ég! Nagyon jó lett ez a rész is, és siess a következővel mert már nagyon érdekel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Majd kiderül a következő fejezetben, amit Pénteken szándékozok fölrakni. :]
      Örülök, hogy tetszett. :]
      És köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  2. Azt a kutya meg a macskafáját. Te jó éééég. Neeeee. Oké, teljesen le vagyok sokkolódva. Bocsánat, jelen pillanatban nem telik több tőlem, meg amúgy is sietek, de.... atyagatya. Na jó, ezt muszáj volt kiírnom magamból, konkrétan a földet súrolja éppen az állam, és ilyen tányér nagyságúra kerekedett szemekkel ülök itt. Oké, majd ha lesz időm (szerintem szerdán), akkor felpakolok neked egy jó kis listát könyvekből, de... Te jó éééééég. Jézusisten. Gratulálok. Wááááá.
    Puszi, Fruzsina<3
    (:D:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsina! :D

      (Amúgy olyan furcsa, hogy ez a neved :D Mármint nem a név maga, csak a nővéremet is így hívják és amikor olvasom, hogy "Fruzsina" akkor mindig megáll bennem az ütő, hogy Úristen! a nővérem idetalált :D Aztán rájövök, hogy jaj... Ő Fruzsina! :D Jó... kicsit értelmetlen...mindegy.. :D Ezt muszáj volt közölnöm veled. :D)

      Írd ki nyugodtan magadból, ilyesfajta reakciókat akartam elérni. Siker! :D
      Tányér nagyságú szemek? Jézusom...Gülüszemű ^^
      Azt nagyon megköszönném. :] Nyáron mindig rám jön az olvashatnék és ilyenkor a könyvtáros nénivel (:3) már nagy spanok leszünk. :D
      Köszönöm FRUZSINA! :'D
      Puszi, Tyra

      Törlés
    2. Na, visszatértem:D Szóval, azt hiszem, ezeknek a könyveknek a többsége nem abban a stílusban íródott, amiben te most könyveket keresel, de én mégis úgy gondolom, hogy ezeket érdemes elolvasni. Én mindet imádom:D
      Na, és akkor a könyvek:
      - kékszeműfiú (igen, kis betűvel, egyben): ez az egy krimi, amit most felsorolok, de ez annyira hihetetlenül fantasztikus, hogy arra szavak nincsenek. Plusz pont, hogy minden rész előtt le van írva, hogy milyen a rész érzelmi világa, és van hozzá ajánlott zene:D
      - Sovay - az útonálló úrilány: ez a könyv az 1800as években, a francia forradalom idején játszódik, és... és... hát szóval hogy jó, na. Igaz, hogy romantikus könyv, de akkor is hihetetlen:)
      - Hekja - egy lány a vikingek fogságában: Nos, ez is végül is egy romantikus könyv, de mivel sok más mindent is magában foglal, köztük a vikingek életmódját például, így ezt is csak ajánlani tudom:D
      - Trógerek klubja: hát, nem tudom. Lehet, hogy ez 18as, de reménykedem benne, hogy csak 16os. Nem tudnám a stílusát meghatározni, szimplán csak... jó:D
      - Vágyak évadja: ez az a könyv, amit már legalább háromszor elolvastam, és minden alkalommal felfedezek benne valami újat. Egyszerűen tökéletes.
      - És, ha nem olvastad még volna: Vágy és vezeklés. Azt hiszem, ehhez annyira nem is kell leírást adnom, eléggé ismert. De ha mégis: a könyv elvontsága, az a kiszámíthatatlanság, ami szinte lesokkol, és magába szippant, nem hagy elmenekülni ennek a könyvnek a világából.
      Hű, hogy én hogy tudok fogalmazni..:D Remélem, azért valamelyiknek hasznát veszed, én tényleg csak ajánlani tudom:D Ja, és még mindig várom a részt:D
      puszi, Fruzsina <3

      Törlés
    3. Fúha! :D Mennyi könyv *-* :DD
      Mindent nagyon köszönöm! :] Ezek közül csak a Vágy és vezeklés-t olvastam, a többiekről még nem is hallottam, viszont leírásaidból máris kedvet kaptam. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  3. Drága Tyra!

    Jézusatyaúristen! Kb. ez volt a reagálásom a "Zoé terhes" mondatnál, de reméltem, hogy csak poénkodik, mert ezt ő sem ilyen örömmel venné úgy sejtem. Szóval emlékszik, jaj, de jó! Megkönnyebbültem, és a srácok reagálása teljesen reális volt szerintem. Bár azon kissé meglepődtem, hogy Zoé iylen könynedén vette tekintve, hogy éppen nagyban örlődött két srác közt, mikor történt a "kisebb" baleset a buksijával. A kedvenc részem ebben a fejezetben egyértelműen a "-Ki...Kitől?-dadogja falfehér arccal Harry, akinél szinte már félő, hogy mindjárt helyben esik össze." Annyira el tudom képzelni, és olyan vicces! Ennyi dráma után jól is esett a nevetés :)
    Szóval nagyon tetszett a rész, csak valóban elég rövid volt. Mindegy, nagyon örülök, hogy visszakaptuk a régi Zoét :)
    Ó, és a könyvek! Ha krimiknél tartunk nem tudom szereted-e a Castle sorozatot. Na már most az abban szereplő Hőhullám című mű valóban megvehető, és bár én még nem álltam neki, nagyon jóank ígérkezik! Ebben a műfajban amúgy én Dan Brown műveiért vagyok oda, mert végletekig pontos, izgalmas és fordulatokban gazdagok a törénetei. Nekem legjobban talán a Digitális erőd tetszett mert informatikával kapcsolatos vagy az Angyalok és démonok mert Rómában játszódik. Emellett tudhatod, hogy én szeretem a romantikus moveket. Most éppe egy világklasszist olvastam ki. Az Elfújta a szél gyönyörű történet, mindenkinek ajánlom, aki szereti a mély mondanivalójú sztorikat. És persze nem hagyhatom ki a sorból Cassandra Clare könyveit sem, bár ezek csak akkor tetszenek, ha szereted a fantasy-t és a tiltott szerelmek különböző fajtáit :D Remélem, sikerült segítenem :)
    És persze kíváncsian várom a foyltatást!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves FantasyGirl! :]

      Miért vagy ilyen biztos benne? :DD Már Te is észrevetted, hogy Zayn-nel szoros barátságban vannak... :'D
      Hát itt már könnyedén viselkedik, mert már a koncerten és kórházban kitombolta magát, de feleslegesen éreztem, hogy ezt leírjam. (És itt most nem biztos, hogy netán az emlékek visszajövetelére gondoltam, hanem a terhességgel kapcsolatban...) ;]
      Örülök, hogy tetszett. Végül is... nem volt ok nélküli a sápadtsága, hiszen Zoé és Harry lefeküdtek egyszer... na mindegy :'D
      Igen, sajnos rövid lett, de elakartam megint vágni a fejezetet! :D És miért vagy ennyire biztos abban, hogy visszatért a régi Zoé? :D (Ah... inkább már ne is erőlködjek?! :D)

      Nagyon szeretem a Castle-t (mint sorozatot) már a negyedik évadig végig néztem angolul, legalább is amíg a laptopom nem romlott el. A Hőhullámot pedig már kíváncsian néztem neten, hogy megrendeljem, de könyvesboltban még nem lehet megtalálni, s nyáron amúgy is inkább könyvtárba megyek, mert hetente kell újabb és újabb művet kivennem. Bevallom őszintén: Dan Brown-ról még nem hallottam, de holnap első dolgom lesz megnézni alkotásait. :] Az Elfújta a szél-t már olvastam, ugyan ezen a véleményen vagyok, alig tudtam letenni a kezemből a könyvet és Margaret Mitchell-t csodálatos írónőnek gondolom, s egyik barátom miatt a Elsüllyedt múlt című könyvét is olvashattam, mely szintén magával ragadt. Na most én ajánlom neked ha még nem olvastad, mert személy szerint nagyon megörültem, amikor kiderül, hogy van más regénye is az Írónőnek. :]
      Cassandra Clare könyveiből még nem olvastam egyet sem, bár a múltkori könyvajánlód kedvet adott, és majd eldől, hogy sikerül-e majd megvennem egy művét vagy rátalálni a könyvtárban (elég modern könyvtár ahhoz, hogy merjek reménykedni) :]
      És igen, sikerült segítened, amit nagyon szépen köszönök! :] Már vannak elképzeléseim, hogy mivel induljak neki. :]
      Örülök, hogy várod már: Pénteken felfogom tenni. :]

      Puszi, Tyra

      Törlés
  4. hùú te csibész ördögfióka! majdnem bevettem. mondjuk már az előző rész végénél sejtettem, hogy visszatért. nna. most virul a fejem. csak így tovább!

    xoxo Sophi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csibész ördögfiúka?! :DD
      Mi az, hogy majdnem?
      De azért örülök, hogy virul a fejed, nekem örülni szokott a fejem. :D
      Köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  5. Naa, ha láttad volna az arcomat, biztos jót röhögtél volna rajtam! Tátott szájjal néztem, kikerekedett szemekkel.. Zoé terhes?! Jesszus.:D
    Bár nem tudom, hogy most Zayn csak hülyéskedik-e, bár én erre voksolok! De, ááh, fhú... nagyon ledöbbentem:'D
    De olyan jó, hogy vissza tért a régi Zoé:D Már hiányzott! ^^ Istenem, nem bírom kivárni a pénteket! ._. :DD
    Nagyon grat a részhez, sikerült tényleg nagyon ledöbbentened! :D

    Amúgy könyvek: Árnyak prófétája, elég izgalmas könyv, könnyen át lhet élni a szereplők helyzetét.
    Vadonjáró tanítványa-Gorlan romjai: szerintem megéri elolvasni, hihetetlenül jó könyv! :]
    Ulysses Moore összes könyve, azis ilyen 'kutatós', vagy mi.xd
    Na meg a Nagy Krónikás Könyv:] Ismét nagyon izgalmas, nekem nagy kedvencem! Van benne szinte minden: izgalom, akció, szerelem.

    És amit tényleg meg éri elolvasni, bár lehet hogy ismered: a rémségek cirkusza, annak az összes része:D összesen 12 van, szóval ha ezt választod, lesz mit olvasnod. Egyébként nagyon eltér a filmtől, de sokkal jobb is nála.:] Én ezek közül főleg ezt ajánlom!
    Remélem valamelyik megtetszik, és előre is jó olvasást hozzá.:D
    xXx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]
      Már Te vagy a második ember aki azt mondta, hogy kikerekedett szemekkel olvasta végig. :D
      Vigyázzatok, ki ne essen! ˇˇ
      Köszönöm szépen, próbáltam is lesokkolóra írni. :D

      Mindent feljegyeztem, vagyis már apával kell mennem mert a limitet már túl haladtam xd (9 könyv) de lehet egyszerre csak 9-et veszek ki és a második körbe is 9-et így haladva, dee még nem tudom. :] Viszont köszönöm, hogy ajánlottál. ;]
      A rémségek cirkuszából már kettőt még múlt hónapban elolvastam, de nagy híre lehet, mert amikor megyek a kölcsönzős nénihez (:D) akkor mindig azt mondja, hogy kivették már. Szóval nem tudom, hogy a maradék 10-et mikor foghatom kezeim között, de már rá álltam a témára. :]
      Köszönöm! Mindent! :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  6. Hááá! :D Zayn tuti viccel, bár kicsit lefagytam én is mikor elolvastam. :D Nagyon szeretem a történetetdet, és én már az előző fejezet végén tudtam, hogy Zoé újra emlékszik! :D
    Ami a könyveket illeti, én ezeket szeretem: Lauren Conrad: L.A. Candy,, Fejős ÉVa: Bangok tranzit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Nagyon sokat jelent, tényleg! :]
      A Laura Conrad: L.A Candy-vel már szemezgetek egy jó ideje a könyvesboltkirakatában és remélem a könyvtárban is meglelem, ha nem akkor csak meg veszem már. :D (Amúgy eleve már a borítója is elnyerte tetszésemet, pedig ugye van az a mondás, hogy „Ne a borító alapján ítéld meg a könyvet”)
      Köszönöm, hogy írtál! :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  7. Mi az Isten! Terhes???!!! Nem bírom felfogni 2x kellet újra olvasnom mert nem tudtam felfogni. Zayn lenne az apa? Mivan?
    Hogy lehet pont itt abbahagyni!!!
    Könyv: Leiner Laura Szent Johanna Gimi 1-6-ig
    Siess a folytatással kérlek!!
    puszi: Bigikeee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit idegtépő, hogy itt vágtam el, tudom. :D Ezt akartam elérni. :]
      SzJG-t már nem tudom hányan ajánlották (még a nővérem is!) szóval ez a nyár lesz az a nyár, amikor végre el fogok olvasni. :]
      Sietek, pénteken hozom! ;]
      És köszönöm, hogy írtál.
      Puszi, Tyra

      Törlés
  8. TE KIS SUNYIIIII !! méghogy.. há:DD majdnem bedőltem!:DDDDD (könyvet neharagudj de nemtudok mert én utálok olvasni .. tudom tudom.. de ez a blog kivétel mivel nagyon jó):)
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sunyi?! :D Na ezt se mondták még. :'D
      Nem baj, sokan nem szeretnek olvasni, (bár én ezt nehezen tudom elhinni) de attól még ezért ne kérj bocsánatot. Különben is: írtam, hogy nem kötelező, nem akarok senkire semmit se rátraktálni. :]
      Köszönöm, hogy így vélekedsz. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  9. Kedves Tyra!!!

    ... ... ... ... ... ... *nem áll le a szívem az egyre hevesebb veréssel* ... ... ... ... ... ... *kész, végem.*

    Oké, készülj megint, mert most meghalsz. (Úgy néz egyre gyakrabban leszek ilyen erőszakos, és egyre gyakrabban fogok Nálad csúnyán beszélni.)

    Reakcióm elolvasás után: Mi a k*rva Isten volt ez???

    Most mondd meg... Te ... Te utálsz engem?? xD Mert ebből én nagyon azt veszem ki. Fúhh bazd meg... Tudtam, hogy visszajött az emlékezete, mert emlékeztem a médiás részre.

    "-Jó napot. Zayn Malik vagyok, Zoé Thomson barátja." Itt először csak a sima barátra gondoltam... De miután még egyszer elolvastam, akkor -remélhetőleg- leesett. Zayn azt hazudta, hogy Ő a barátja, miközben -a média előtt- Loui az, -a valóságban- Harry. Remélem jól tippelek, és azt is, hogy értetted, mit próbáltam leírni. ><'

    Zayn Malik... te HAZUDSZ!!! Mert ugye lefeküdt Harryvel, DE -ha jól emlékszem- Zaynnel meg NEM!!! Ennyi. xD

    De az a Harrys rész... most itt röhögök magamba, mint egy idióta. Az hatalmas volt.

    Okééés, jöjjenek a könyvek: Leiner Laura - SzJG 1., 2., 3., 4., 5., 6.

    Leslie L. Lawrence - Naraszinha oszlopa (a befosás garantált, főleg ha sötétben olvasod, egyedül.)

    Jackie Collins - Csak Rock. Ezt nagyon ajánlom (főleg ha perverz vagy ;)) ), én két nap alatt elolvastam.

    Becca Fitzpatrick - Csitt csitt, 2. része: Crescendo. Ez a könyv BEST, de tényleg. Egyszerűen fantasztikus, egy nap alatt elolvastam az elsőt, utána pedig a másodikat. És néhány résznél itt akkor is garantált a befosás, ha világos van, és az emeleten nincs senki, de a földszinten tartózkodnak. (Ez az én példám. xd)

    Szóval, lesz mit olvasnod. ;))

    Több milliószor Puszillak, IMÁDLAK,

    Liraa *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lira! :]

      Kezdek félni! :D
      Hidd el, nem utállak Téged. :D
      Amúgy ügyes vagy! Te voltál az aki észrevette ezt. Még amikor azt írtam, akkor e fejezethez raktam azt bele. És most örül a fejem, hogy valaki észrevette. :D Ha kicsit érdekesen is fogalmaztam ki az előbbit itt. xd
      De más összefüggés is volt benne amúgy, viszont sajnos azokat már nem sikerült "leestetnem" az Olvasókkal. :D Sebaj, ezt szemfülesen azért megtaláltad. ;]
      Lehet, hogy lefeküdtek... kitudja? Hisz nem mindent írok meg, amit nem akarok "lebuktatni" egyenlőre előttetek. :D
      Oké... a SzJG-t már 10x leírtam, úgy látszik érdemes olvasni, mert sokan ajánlottátok. :]
      A többit is lejegyeztem! :D Kész a bevásároló listám! :3
      Ha félelmetesek, akkor külön aláhúzom ^^ és köszönöm, hogy megosztottad velem a kedvenceidet :] meg a véleményedet is. :D
      Igen... lesz mit olvasnom, hurrá! :3

      Puszillak, Tyra

      Törlés
  10. Szia!
    Komolyan mondom, Te mindenkire a szívbajt hozod! Kellett egy kis idő, mire leesett... :)) Sajnálom, hogy ez ilyen rövidke lett. Bár annál izgalmasabb! :))
    Könyvek... Hát gondolom, amiket én olvastam Te már biztosan kivégezted, így nem is nagyon törném magam 10 vagy 20 cím felsorolásával, így csak párat írok le, amik a személyes kedvenceim.
    Kitty Ray- Szerelem kertje
    Ez egy romantikus regény, Angliában játszódik. Én nagyon imádom, rengetegszer olvastam el. Annak ellenére, hogy tudom mi a vége, azért mindig szurkolok a főszereplőknek! :)
    Böszörményi Gyula- 9..8..7.. ; 6...5...4... ; 3...2...1..
    Ez egy könyvsorozat. Démonos, én nagyon érdekesnek találom. Pont most olvasom. (Az első kötetben az egyik lényeges résznél a Te történeted jutott eszembe, kicsit olyan volt... :D)
    Evelyn Mars, pedig egy nagyon jó írónő, a nagymamám kedvence :D Nekem még sajnos nem volt szerencsém Tőle olvasni, mivel hogy a nagyszüleim még mindig nem keresték elő nekem a könyveiket, de sebaj... :) Kórházas krimiket írt, sajnos nem tudom, hogy kiadják-e Neked a könyvtárban... :\\
    És végül a gyermekkori kedvenc könyveim, amit szerintem már rég olvastál, vagy éretlennek találsz, de én még most is úgy imádom őket!
    Michael Ende- Momo
    Olyan aranyos! Egy kislány aki megmenti a várost és legyőzi a szürke urakat! Minél nagyobb leszek, annál jobban szeretem, pedig egy gyermekregény...
    Fekete István- Vuk
    Jó, tudom ez sok helyen kötelező volt, de már óvodás koromban is minden nap megnéztem DVD-n! És ez volt az első könyvem amit kiolvastam. Ó, a régi szép emlékek... :)))
    Remélem könyvben gazdag vakációban lesz részed!
    Millió ölelés! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :]

      Örülök, hogy azért tetszett a fejezet hosszától eltérően. :] És nem akarok senkire se szívbajt hozni! :D
      A Böszörményi Gyulásat már csak azért is elolvasom, hogy miért jutott az eszedbe a történetem. Amit én azért bóknak veszek, hiszen már valamiről eszedbe jutott a blogom! :D

      Törlés
  11. TE ATYA ÚRISTEEEN. XDD Az előző résznél sejtettem valami olyasmit, hogy visszatért az emlékezete. :D Aztán, hogy kijelentetted, hogy terhes. Na ott tátott szájjal néztem a monitort percekig, aztán meg elkezdtem röhögni, hogy biztos csak hülyéskedtél... Aztán elkezdtem olvasni a kommenteket és, amikor Liraa komijához értem lefagytam. xD Írta ezt a "-Jó napot. Zayn Malik vagyok, Zoé Thomson barátja." dolgot és, ha belegondolok tök logikus. MOST MIVAN?! Meg akarsz ölni??? Mert ha így folytatod ez lesz... :D
    A könyv, pedig: Nekem nagyon tetszik Christopher Paolini Örökség sorozata (Eragon, Elsőszülött, Brisingr és az Örökség, ami még nincs kint magyarul...) Szerintem mindenképpen olvasd el, ha szereted a fantasykat. :) Jelenleg többet nem tudok, én is csak most kezdem a könyvtár fosztogatását. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda reakciók, kérem alássan! :D
      Három, ismétlem három ember írta, hogy tátott szájjal olvasta. :D Kérlek Benneteket: vigyázzatok a muslincánkra! :D
      Bizony... Lira ügyes kis nyomozó az egyszer biztos, észrevett valamit ami...ami igen :D Na nem tudok normálisan megfogalmazni semmit se! :D Szóval azt a részt, amit kimásoltál azt tényleg azért írtam akkor bele mert illet ehhez a fejezethez. Ó bocsánat, hogy ilyen össze-visszán írok. :$
      És nem akarok senkit se megölni! :D
      És feljegyeztem mindent! :]
      Köszönöm. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  12. Zayn viccel. Hát Zoé amit Liamnek mondd, a médiás. Meg amit a tesóiról mondd, hogy a fiúk rosszul mondták és ő kijavítja. Szoval szerintem emlékszik. Birnám ha Zoé terhes lenne, de max harrytöl. 1:vele feküdt le zynnel nem 2:HARRRYY...izgis..imadom;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Határozott vagy! :D "Zayn viccel" És pont! :D
      Na de majd minden kiderül a következő fejezetben... ;]
      Köszönöm, hogy írtál! :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  13. Utállak te nő.!!!! Nem meg mondtam h Zayn csakis kizárólag az enyim?!!:||| I hate uuuu *hiszti* am a könyvek: Leiner Laura - Szent johanna gimi 1-2-3-4-5-6 ha elkezded nemtudod majd letenni.:D sztem 2-3 nap alatt letudod :D marhajó könyv ahogy a te iromànyod is. :DD meg a másik amit tudok: Böszörményi Gyula - 9,8,7...; 6,5,4,... ; 3,2,1....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne utálj! ;[ *hüppög* xd
      Nem csak a Tied, kb. öt millió lányé is! :D (Képzeletben) :D
      Könyvek: A SzJG-t mivel már sokan buzdítottak az olvasására, így már tervben van ésss a Böszörményi Gyulát is ajánlottak, így ezt is fölírtam.
      Köszönöm Naomiii! ^^ ♥
      zárójelnyit Evánáá zárójelzár
      Puszi, Tyra

      Törlés
    2. de csak is kizárolag az enyém.!!!:oo am nem utállak naa v.v Am oks.:DD az szjg sorit ajánlom a legjobban :D a másikat is hisz azis marhajó...xD :D Nah puszi: Naomii *Hahaha*

      Törlés
    3. :D Hülye gyerek pusszantalak ♥ :DD
      Teee nőszemély :'D

      Törlés
  14. aztaszentisteeeen!!!!!Zooéterhees??:oooooo olyan pofát vágtam.xdd kikerekedett szemekkel bámultam.:DDDD elseeehiszem.:D ez igen ütős volt a végére. Hamar hozd a köviit. Már nagyon várom. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éss egy újabb ember, aki kikerekedett szemekkel olvasta el. Vigyázzatok magatokra azért! :D
      Holnap felfogom tenni. :]
      És köszönöm, hogy írtál. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  15. Jujj ez nagyon jó lett!!! Hát nem erre számítottam, de az igazság az, hogy ez jobb, mint amire gondoltam. Ahogy végeztem vele kiesett a telefon a kezemből... Nagyon várom a kövit!
    Én is ajánlanék egy-két könyvet.
    Kerstin Gier - Rubinvörös és Zafírkék ezek összefüggő könyvek, egy sorozat részei lesz még egy harmadik könyv a Smaragdzöld, időutazásról szól, izgalmas, ifjúsági regény, akinek ajánlottam eddig mindenkinek tetszett.Egy lányról szól aki az unokatesója helyett örökölte az időutazó gént. ahhoz képest, hogy a múltba megy vissza nincs teli történelmi eseményekkel.
    lenne még egy: Jackie French - Hekja ez egy vikingek korában játszódó történet, egy-két véres jelenet, a lányt elrabolják a vikingek a kutyájával, Grönland felé hajóznak, a hajóút nem olyan unalmas mint gondolná az ember... szóval mindkettő nagyon izgalmas és remélem meggondolod, hogy elolvasod-e őket.
    Lujzi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :]
      És annak is, hogy nem csalódtál. De remélem nem esett semmi baja a telefonodnak. :D
      Kerstin Gier-nek azt a két könyvét már elolvastam, viszont a másikat nem és már kíváncsian várom, hogy ezen változtatni tudjak. Köszönöm, hogy ajánlottál és írtál nekem. :]
      Puszi, Tyra

      Törlés
  16. Zoé terhes.. és Zayn-től ?! wtf ?! Komolyan nem erre számítottam csak ültem és mondogattam magamba hogy úristen úristen o.O Már nagyon várom hogy mi lesz ebből *____* Siess a kövivel! n_n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kellő hatást akkor úgy veszem észre, sikerült elérnem. :]
      Holnap felteszem a 9. fejezet. :]
      És köszönöm, hogy írtál!
      Puszi, Tyra

      Törlés
  17. Kedves, Tyra!

    Nézz be hozzám, csináltam egy kis ajándékot:
    http://flyingintheair-pic.blogspot.hu/

    MissMe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága MissMe! :]

      Nagyon szépen köszönöm, nagyon tetszenek! :] Nagyon ügyes vagy! Ha lesz időm, azonnal kirakom legalább az egyiket! :]

      Puszi, Tyra

      Törlés
  18. Kedves Tyra!

    Huhhh, hol is kezdjem...imádom a blogod! Tényleg fantasztikus ahogy írsz! Azt hiszem észre vettem az összefüggéseket:
    I. variáció:
    Zoé visszanyerte az eszméletét és Zayn csak megvicceli a fiúkat, ezzel a terhes sztorival...:)
    II. variáció:
    Zoé visszanyerte az emlékezetét és tényleg terhes de akkor csak is Harry-től lehet az...;)
    III. variáció:
    Zoé vissza nyerte az emlékezetét és Zayn-től terhes (ami ezt illeti, szerintem ez a legvalószínűtlenebb)
    Ami viszont biztos: hogy Zoé minden képpen vissza nyerte az emlékezetét, hisz' kijavította a fiúkat, hogy a fiútestvérei nem ikrek, meg stb...Szóval szerintem ez biztos!

    Még annyit, hogy valóban nagyon nagyon jó a blogod! Izgatottan várom a folytatást! Csak így tovább!!! :D :D

    Doroti :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Doroti! :]

      Köszönöm szépen! :] Nagyon, nagyon hálás vagyok, sokat jelentenek nekem a véleményetek, főleg ha ilyenről van szó. :]
      Igen... Jó kis variációk :D Azt hiszem már sehogy se tudom letagadni, hogy Zoé nem emlékszik semmire... :D
      Még egyszer köszönöm! :]
      Holnap hozom az új részt.
      Puszi, Tyra

      Törlés
  19. ATYA ÚR ISTEN.!?
    De mégis h a f****ba......de meg kell hagyni rafkos és elég izgi rész lett.!!:DD

    VálaszTörlés
  20. Pillanat......hogy lenne már zayntől terhes, hiszen.......vele nem....tudod, csak harryvel!!!!

    VálaszTörlés